Nowinki makijażowe. Uwielbiamy rewolucje, kochamy design i kolory

MAKIJAŻOWA REWOLUCJA W SEPHORA

? Atrament do ust ? superlekka konsystencja i nasycony kolor
? Tusz do rzęs 360° ? 3 efekty makijażu, 3 sposoby użycia i 100% umalowanych rzęs!

Warszawa, 10 lutego 2014 r. ? Innowacyjne, sprytne produkty, które zmieniają nasze przyzwyczajenia ? to właśnie to, co lubimy najbardziej w nowinkach makijażowych. Sephora uwielbia rewolucje, kocha design i kolory, czego efektem są produkty nowej generacji już dostępne w perfumeriach sieci!

Rouge Infusion ? atrament do ust

Od dwóch sezonów, obowiązuje mocne podkreślenie ust jako ważny akcent w makijażu. Należy jednak pamiętać, że muszą zostać one bardzo starannie umalowane by wyglądały zjawiskowo. Przy pomocy nowego atramentu do ust efekt ?wow? mamy gwarantowany. Jego mocno napigmentowana formuła oraz niewiarygodnie lekka konsystencja bez efektu ?mazania?, sprawia, że nowy produkt jest praktycznie niewyczuwalny na ustach i jednocześnie bardzo trwały ? utrzymuje się aż do 10 godzin! Dodatkowo możemy stopniować intensywność makijażu. Jedna warstwa da subtelny efekt w sam raz do pracy, dwie ? to bardziej wyrafinowany, randkowy look, natomiast trzy gwarantują intensywny, imprezowy look!

Co zrobić by usta wyglądały kusząco i perfekcyjnie? Ania Galińska, główna makijażystka Sephora i blogerka blogmakijaz.pl, radzi:
?Przed nałożeniem każdej szminki lub błyszczyka musimy zadbać o pielęgnację ust. Na suchych, popękanych czy spierzchniętych wargach nawet najlepsza szminka będzie wyglądała po prostu brzydko. Przed umalowaniem ust polecam zrobienie delikatnego peelingu (na przykład domowej roboty zrobiony z cukru i miodu). Następnie wargi musimy dobrze nawilżyć, najlepiej delikatnym balsamem lub pomadką ochronną. Teraz pozostaje nałożenie szminki lub błyszczyka, ale żeby kolor dłużej utrzymał się na ustach, dobrze jest wcześniej nałożyć na nie odrobinę podkładu?.

Upside Down Mascara ? nowy tusz do rzęs do stosowania w nietypowy, rewolucyjny sposób!

To kolejny produkt nowej generacji. Prawdziwy tusz 360°, przy pomocy którego uzyskamy jednocześnie wymarzoną objętość, podkręcenie i wydłużenie rzęs. Dzięki innowacyjnej, podwójnej szczoteczce, uzyskujemy trzy efekty makijażu i trzy sposoby użycia w jednym produkcie!

Zarówno szminkę-atrament jak i wyjątkowy tusz do rzęs można już wypróbować i kupić w perfumeriach Sephora. Przyjdź i odkryj produkty nowej generacji marki Sephora!

Sephora Girls Lab-001-2014-02-11 _ 12_16_10-75

Sephora Rouge Infusion N°01 - Beige Extract 1-002-2014-02-11 _ 12_16_13-75

Sephora Rouge Infusion N°01 - Beige Extract 2-003-2014-02-11 _ 12_16_16-75

130152-08-SEPHORA-Mascara Upside Down

________________________________________
Sephora to lider sprzedaży rynku kosmetyków selektywnych oraz największa sieć perfumerii na świecie, obecna na polskim rynku od 15 lat. Jest pierwszą perfumerią, która dzięki wyjątkowej aranżacji wnętrz pozwoliła konsumentom na nieograniczony dostęp do produktów.
Obecnie Sephora prowadzi blisko 1 800 perfumerii na całym świecie, w tym 92 perfumerie w Polsce.
Od początku swojej obecności na polskim rynku firma konsekwentnie się rozwija i inwestuje w najlepsze lokalizacje swoich perfumerii w wiodących centrach handlowych w największych miastach. Wyrazem uznania dla siły marki Sephora jest czterokrotne przyznanie jej prestiżowego wyróżnienia Superbrands, a także certyfikatów Quality International. Kolejnym cennym wyróżnieniem dla osiągnięć firmy w branży detalicznej jest nagroda CEE Retail Real Estate Award dla sklepu specjalistycznego o powierzchni powyżej 100 m2. Dzięki wyjątkowej wiedzy i kompetencji swoich pracowników Sephora zapewnia klientom najwyższą jakość obsługi, czego dowodem są przyznane firmie przez konsumentów dwa niezwykle cenne wyróżnienia: trzykrotnie ?Laur Klienta? oraz piąty raz z rzędu ?Gwiazda Jakości Obsługi?.

Sephora jest częścią koncernu Moët Hennessy Louis Vuitton (LVMH), największej na świecie korporacji działającej w sektorze dóbr luksusowych. W segmencie win i alkoholi do portfolio koncernu należą takie marki jak Moët & Chandon, Dom Pérignon, Veuve Clicquot Ponsardin, Krug, Ruinart, Mercier, Château d?Yquem, Hennessy, Glenmorangie, Ardbeg, Vodka Belvedere, 10 Cane, Chandon, Cloudy Bay, Terrazas de los Andes, Cheval des Andes, Green Point, Cape Mentelle, Newton i Wenjun. W segmencie mody i wyrobów skórzanych w portfolio grupy LVMH znajdują się m.in. Louis Vuitton, wiodąca światowa marka luksusowa, a także Céline, Loewe, Kenzo, Givenchy, Thomas Pink, Fendi, Emilio Pucci, Donna Karan, Marc Jacobs, Berluti i StefanoBi. W sektorze perfum i kosmetyków do portfolio grupy należą marki Parfums Christian Dior, Guerlain, Parfums Givenchy, Parfums Kenzo, Perfumes Loewe oraz obiecujące marki kosmetyczne (BeneFit Cosmetics, Make Up For Ever, Acqua di Parma i Fresh). Koncern LVMH jest także właścicielem sieci handlowych oferujących dobra luksusowe, takich jak Sephora, DFS, Le Bon Marché, la Samaritaine i Saks, których placówki zlokalizowane w Europie, Stanach Zjednoczonych, na Bliskim Wschodzie oraz w Azji. Do działu zegarków i biżuterii LVMH należą TAG Heuer, Chaumet, Dior Jewellery, Zenith, Fred, Hublot oraz De Beers Diamond Jewellers Limited, wspólne przedsięwzięcie z największą na świecie firmą zajmującą się wydobyciem, obróbką i sprzedażą diamentów.

Więcej informacji na temat firmy można znaleźć na www.sephora.pl

Tags , , ,

Related posts

Top